Berlinerisch
Cesky
dansk
Deudsh (rischtsch)
Deutsch
English
Erweiterungssprache
Francais
frongsae
Najadeutsch
Norsk
Rumantsch
Saegsisch
Shqip
Svensk
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren
icon
Viele Sprachen - Kein Gedanke. Das/ Der Sprachenblog

 
Det er daarlig aa vente lengre og lengre, og ha ingen idé innom meg. Jeg vet ikke om jeg skal ta praksisplassen, men hvis jeg gjör det ikke - da er det mer daarlig.

Webloggen er mer og mer uten tema, men du kan jo foreslaa noe.
steepe meinte am 25. Aug, 08:43:
En Weblog på norsk? Har undret meg over det. Har du tatt praksisplassen?
Jeg har ingen ideer om noen tema for webloggen din. Kanskje du har en idee for webloggen min? 
hengekoya antwortete am 25. Aug, 09:54:
jo
Hvis jeg er akseptert som student igjen kan jeg ta praksisplassen, men det er i september. Tak for at du skriv innom webloggen min. Ogsaa da jeg har ingen idé for webloggen din - eller var du en gang paa Prekestolen? Det maa du gjöre, hvis du er en riktig bergsteiger...

hilsen og takk 
steepe antwortete am 26. Aug, 21:07:
Har ikke vært på Prekestolen, men er likevel en riktig bergsteiger, har vært på Besseggen, hehe ... *gg* 
 

twoday.net AGB

xml version of this page

powered by Antville powered by Helma