Berlinerisch
Cesky
dansk
Deudsh (rischtsch)
Deutsch
English
Erweiterungssprache
Francais
frongsae
Najadeutsch
Norsk
Rumantsch
Saegsisch
Shqip
Svensk
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren
icon
Viele Sprachen - Kein Gedanke. Das/ Der Sprachenblog

 
Det finnes ingen sommer her i år, men det passer fint til situasjonen min. Semestret, som jeg kunne ikke ta del (fordi en professor har glemt å korrigere oppgaven min til 15. i mars), er nå nesten over. Jeg vet ikke om jeg fa en stilling eller om jeg kan studere videre (tysk som fremmedspråk) eller om jeg blir vurdert til en intervju til tyske utenriksdepartementet etter testen...

Situasjonen er triste og så er været her. Passer fint at de øddeleger en del av trabantbyen nå, da blir det mer og mer trist.
 

twoday.net AGB

xml version of this page

powered by Antville powered by Helma